Tuesday 24 May 2011

Tosty, pomidory, pesto. Na sniadanie.

Uwaga, bedzie wyznanie: nie umiem sobie wyobrazic wyjscia z domu bez chocby lekkiego sniadania. Wiem, ze niektorzy maja problem z przelknieciem czegokolwiek wczesnym rankiem, ale ja do tych osob nie naleze. Wiecej, jesli sniadania nie zjem, robie sie zrzedliwa i nie potrafie sie na niczym skupic. Dla mnie sniadanie, chocby lekkie, to koniecznosc.
Dzisiejsze sniadanie, na ktore pomysl wypatrzylam tutaj, bylo lekkie, ale bardzo aromatyczne. Balagan na talerzu? A kto by sie nim przejmowal, majac przed soba pachnace, gorace pomidory i chrupiacy chleb posmarowany zielonym pesto?

Grillowane pomidory z pesto i tostami
Skladniki:
(dla 1 osoby; robilam z potrojnej porcji)
- 2 srednie pomidory
- 1 lyzka zielonego pesto
- 1 kromka chleba 

Pomidory przekroic na pol. Pesto rozcienczyc odrobina wody, pomidory posmarowac polowa mieszanki. Piec pod rozgrzanym grillem przez 5-7 minut. W miedzyczasie podpiec chleb w tosterze i posmarowac go reszta pesto. Ulozyc na nim grillowane pomidory, lekko je splaszczajac, i podawac gorace.


Photobucket

9 comments:

  1. Zdrowy nawyk - śniadanie :) Łatwiej na pewno zjeść rano ciepłe grzanki niż kwaśną kanapkę z serem...

    ReplyDelete
  2. jaki stylowy kubeczek w tle :)

    ReplyDelete
  3. Ooo takie śniadanko to ja chętnie :) co prawda swoje już zjadłam, ale co tam :)
    Ja chyba należę do tego typu który ma problemy ze śniadaniem - do 16 jestem w stanie pochodzić bez niego i nikogo nie zabijam, ale po 16 robię się już głodna :D

    ReplyDelete
  4. O i takie powinny być śniadania. Precz z monotonią:) Pysznie!

    ReplyDelete
  5. takie proste a taaakie pyszne.. akurat jestem przed śniadaniem:)!!!!

    ReplyDelete
  6. wspaniale sniadanie na cieplo, bo fakt, bez sniadania nie nalezy opuszczac mieszkania. I cudny retro kubeczek. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Inspiracja z DD tvn? :) smacznie i zdrowo

    ReplyDelete
  8. dla mnie to wspaniale sniadanie:)

    ReplyDelete
  9. Dus - inspiracja z BBC Good Food; polskej TV nie posiadam, wiec TVN nie ogladam :)

    ReplyDelete